جاذبه های گردشگری ساموئی تایلند
نوشته شده توسط : پناهی نیا

جاذبه های گردشگری ساموئی تایلند

 

آبشار ناموانگ در ساموئی تایلند ( Namuang Waterfalls ) دو مجموعه آبشار زیبا در جزیره ساموئی است که زیبایی این جزیره منحصر به سواحلش نیست. این آبشارها در 12 کیلومتری جنوب شرقی خلیج ناتون قرار دارند که با پیاده روی از مسیر ورودی پارک می توان به آنها رسید. در تور تایلند نوروز 95 حتما ازز این آبشار دیدن کنید.اولین آبشار که ناموآنگ 1 است به استخر طبیعی زیبایی سرازیر می شود که گریزی از هوای گرمسیری منطقه است. در فاصله ی سی دقیقه ای پیاده آبشار کوچکتر یا ناموآنگ 2 قرار گرفته است که به معنای بنفش است.این آبشار نزد گردشگران تور تایلند بهار 95 بسیار طرفدار دارد. این آبشار ها به دلیل سایه بنفش قابل توجهشان به این نام خوانده می شوند. در این منطقه آبشارهای دیگری هم وجود دارند اما ناموآنگ از نظر زیبایی و چشم انداز سرآمد همه آنان است. این منطقه برای آرامش و شنای خانوادگی در تور تایلند مکان مناسبی می باشد.

 

 

 

پارک ملی دریایی آنگ تونگ ساموئی

پارک ملی دریایی آنگ تونگ ساموئی محل زندگی مهاجرانی بوده است که از جامعه طرد شده و بعد ها به پنانگ منتقل شدند اما آثار زندگی آنها هنوز در این پارک به جای مانده است. این پارک متشکل از 42 جزیره ی کوچک،که همگی با جنگل های انبوه پوشیده شده اند و محل زندگی حیوانات گوناگونی چون میمونهای دم دراز و بوزینه های قد کوتاه و... می باشد.در تور تایلند فروردین 95 این پارک را فراموش نکنید.پارک ملی دریایی آنگ تونگ ( Angthong National Marine Park ) ساموئی تقریبا 250 کیلومتر مربع را در بر می گیرد که شامل 50 کیلومتر مربع محیط طبیعی حفاظت شده و بیش از 40 جزیره است. همه ی این جزایر به جز یکی از آنها به نام پالوآی بدون سکنه هستند. پارک دریایی آنگ تونگ که نام آن به معنای  جام زرین است به خاطر زیبایی طبیعی دست نخورده اش در تور تایلند نوروز 95 مشهور است. جزیره های پارک با ابعاد مختلف از چند صخره در دریای آبی تا جزیره های بهشتی کوچکی با سواحل سفید و درختان نارگیل هستند. بودن در این جزیره در تور لحظه آخری تایلند احساس جستجوگرانی را می دهد که کرانه های دور جهان را کشف می کنند. آب تمیز، آرام و دعوت کننده است و بهترین شرایط را برای جستجوی گنجینه های جزیره فراهم می کند.

برخی معتقدند که بهترین وسیله برای سفر به این جزیره در تور تایلند قایق موتوری است زیرا آبهای این منطقه در برخی روزها حتی هیچ گونه موجی ندارند و همچنین برای غواصی در تور تایلند 95 بسیار مناسب می باشد.

پارک ملی دریایی آنگ تونگ ساموئی





:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: